simon&vigge bästa brödrar !

Jadå då var Åhus över . skriver mer om de imorgon , nu måste jag bara skrva om två pers ,

Simon Källström,
Världens bästa bror helt enkelt !
alltid varit den jag litat på till 110 %
alltid den som finns&stöttar mig ,
du e verkligen helt perfekt ,
och ingen jag lovar ingen får låna han eller få hans andra halva !
han e bara min min min min bror  !
så fuck off fuckerss ;* ,
han e för underbar !
Jag saknar an så jävla mkt också !
Går inte beskriva med ord till han !
That's Simon som 6 åring  :)(L)



Viktor Nilsson,
Du e också min bästa bror ,
men du kommer efter simon ,
kännt han längre så ta de inte illa upp viktor !
men du finns alltid för en stöttar en ,
och står för de du känner !
saknar dig jätte mkt vill bara träffa dig igen ,
du e perfet helt enkelt !

Och detta e Viktor som liten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0